Handlekurv


Din handlevogn er tom!

inkl. mva. ekskl.frakt

NOK 0,00

mva. NOK 0,00

Kjøpsbetingelser

Vi pakker og sender varene innen 2-3 dager etter vi har mottatt bestillingen! (gjelder ikke i påske og juleferie)
Vi behandler ikke ordre under kr 300,- (eks frakt)



Ved bestilling godtar du automatisk våre betingelser
.
Vi sender ikke pakker til utlandet.(heller ikke til Svalbard)

GENERELT

Alle priser er inkl. 25 % mva. .
Alle priser er i norske kr.
Når du har bestilt varer vil du umiddelbart motta en automatisk ordrebekreftelse pr. e-post fra oss.
NB! Det er veldig viktig at du legger igjen korrekt e-postadresse.
Vi kontrollerer så at varen(e) er på lager.

Juridisk eier av denne nettside er Butterflyhuset
Vi er registrert i Brønnøysundregistrene med organisasjonsnummer 996018156

Juridisk eier Butterflyhuset er ansvarlig for transaksjoner gjennom nettsiden.
HVORDAN HANDLER DU.

Så enkelt er det å handle hos Butterflyhuset.

1. Klikk på ønsket kategori i venstre kolonne.

2. Deretter blir du presentert for alle produkter som finnes i den valgte kategori.
    Hvis du ønsker et nærbilde eller ytterligere informasjon om en vare så klikk på bildet av varen eller varens overskrift.

3. For å kjøpe en vare, velg størrelse eller farge hvis det er mulig i rullemenyen, velg eventuelt antall (hvis du vil ha flere enn 1 stk.) og klikk på knappen "Kjøp".

4. Til sist velger du "Gå til kassen" øverst til høyre. Her vil også "Din handlevogn" vises.
    Når du har gått til kassen må du følge instruksjonene.
    Når du har fullført bestillingen, vil du få en ordrebekreftelse tilsendt din mailadresse. 
    Sjekk denne nøye, og skulle noe være feil eller om du har spørsmål er det bare å ta kontakt med BUTTERFLYHUSET på tlf 93426372.

    Vi tar forbehold om at noen varer kan være utsolgt.

ORDRE
En ordre er gyldig når ordrebekreftelse er mottatt. Ordrebekreftelse gis pr. e-mail.
Innlagt kjøpsordre er bindende.
Falske ordreinnleggelser vil bli politianmeldt.
Forsøk på svindel, dokumentforfalsking og annen kriminell virksomhet vil bli strafferettslig forfulgt.
Vi forbeholder oss retten til å avvise ordre.

FRAKT
Alle ordre sendes med Posten/Bring.

Frakt kr 145,-på pakker opp til 3kg.,
Møbler og store varer må hentes på vårt lager etter avtale.
Vi bruker embalasje som vi selv mottar varer i.
Det gjør vi av 2 grunner, det er miljøvenligt og vi sparer plass på lageret :0)
Kjøp brevporto i katogorilisten til venstre på nettbutikken og velg "hente på lager" når du kommer til kassen. Da blir du ikke belastet for porto.

BETALING

Kortbetaling:
Den raskeste leveringen får du om du betaler med kort. Din bestilling vil da bli pakket så raskt som mulig.
Når du handler hos oss blir betalingen behandlet av DIBS som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard.
Med DIBS har man de samme garantier og den samme trygghet som i den fysiske verden. Det er ingen oppbevaring av kortnummer i nettbutikken.
Betalingen er sikret med SSL og alle kortdetaljer er kryptert.
Du blir bedt om å oppgi CVV2-koden som står bak på kortet ditt.
Dette er en 3-sifret kode som står til sist i signaturfeltet.
Ved bestilling blir det utført en autorisasjon som sjekker at kortet er gyldig og at det er dekning på det.
Beløpet blir reservert på din konto ved bestilling,det vil si at pengene står på din konto, men er reservert til Butterflyhuset. Når vi sender varene trekkes beløpet fra ditt kort.
Du kan også velge Dibs faktura, da kommer fakturaen sammen med varene og du kan velge å betale hele beløpet eller dele det opp.

HENTE SELV:
Dersom du bor i Fjell kommune eller omegn, kan du hente varen(e) hos oss.
Da slipper du å betale frakten, trykk på knappen: Henter selv på lageret.
Vi sender mail eller ringer når varene er klare og avtaler tidspunkt for henting.


PRODUKTER
Vi tar forbehold om at fargene kan avvike fra foto. Ved hvert produkt vil du finne mål/størrelse.
Det er ofte vanskelig å oppfatte størrelsen ved kun å se på bilde, så se godt på målene.
Vi tar forbehold om trykkfeil.
Salgsvarer byttes ikke.


ANGREFRIST
Når du som forbruker handler hos Butterflyhuset har du full angrerett i 14 dager fra mottagelse.
Mottar du en vare du ikke er fornøyd med eller ombestemmer deg fyller du ut vedlagte angrerettskjema og returnerer skjemaet og varen(e) til Butterflyhuset, Vågslia 23, 5363 Ågotnes.
Varen som returneres skal være hel og i den stand den ble mottatt i, ubrukt og helst i orginal emballasje.

 ANGREFRIST OG BYTTING  KAN IKKE BENYTTES:
-dersom beskadigelsen eller forringelsen skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side.
  Det samme gjelder:
- ved brudd på forsegling der varer er forseglet.
- varens verdi inkl. frakt og omkostninger er under kr. 300,00.
- varen er tilbudsvarer, sjokolade,godteri eller kaffe.

Så snart vi har mottatt pakken, utbetaler vi beløpet for varen.Returomkostninger må dekkes av deg.
Salgsvarer og varer med redusert pris kan ikke byttes!
Vi tar ikke imot postoppkravspakker!


SKADE PÅ POSTPAKKE
Kontroller mottatt postpakke for ytre skader på emballasje ved utlevering.
Ser du skade må postekspeditør informeres straks og pakken åpnes umiddelbart for kontroll av varene.
Oppdages skade på varene ved senere åpning av pakken og dette skyldes skade under transport må postkontoret kontaktes og varen med original emballasje medbringes for kontroll hos postkontoret.
Deretter må det fylles ut skadeskjema som du får hos Posten.
Vi ønsker at du tar bilde av varen og sender oss dette på epost kundeservice@butterflyhuset.no med opplysning om ordrenummer vedlagt.
Vi ordner da opp med Posten og sender deg en ny vare uten kostnad for deg.
Dette betinger at du gjør dette "innen rimelig tid" og i dette tilfellet innen 5 dager fra du har hentet pakken.
Butterflyhuset kontrollerer alle varer vi sender deg slik at de ikke inneholder feil eller mangler.
Dersom du oppdager feil etter at varen er tatt i bruk, må du kontakte oss snarest - senest innen 5 dager.

UAVHENTEDE PAKKER

Det er ditt ansvar som kunde å hente ut pakken på postkontor/post i butikk.
Dersom du ikke henter pakken og den blir sendt i retur til oss, vil du bli belastet med kr. 400,- i administrasjons- og ekspedisjonsgebyr samt faktiske portokostnader for pakken. Beløpet må betales innen 14 dager.
Evt beløp til gode etter dette, vil bli kreditert din bankkonto/kredittkort. På ordrer der ordresummen er mindre enn 400,- (og altså ingen refusjon) vil du motta en faktura fra oss på evt returfrakt etc. Betalingsfrist 7 dager. Etter dette sendes den til vårt inkassobyrå. Ønsker du pakken tilsendt på nytt, tilkommer ytterlige 149,- i ny porto.(i tillegg til 400,-)